Signál mobilního operátora O2
problémy se signálem
TELEFONNÍ SIGNÁL
Prosíme občany, kteří mají problémy se signálem telefonu u operátora O2, aby to nahlásili na obecní úřad.
Pokud se sejde více případů, příslušný operátor se bude problémem zabývat.
V žádosti o nápravu budeme v tuto chvíli potřebovat vaše jméno, adresu a telefonní číslo.
Prosíme ty, kteří nahlásí problémy se signálem u operátora O2,
aby se dostavili na obecní úřad Slatinky podepsat žádost o nápravu signálu.
Můžete se dostavit:
PO – 8.00 – 12.00 15.00 – 17.00
ÚT – 8.00 – 12.00
ST – 8.00 – 12.00 15.00 – 17.00
ČT – 8.00 – 12.00
Děkujeme
Datum poslední aktualizace: 21. 9. 2023 8:46